Situacija

 

Novice iz Ukrajine za Slovence

Moldavija kaznovala tv postaje, ki širijo ruske laži o Ukrajini

torek, oktober 7, 2014, 19:55

V Moldaviji kaznovali vse televizijske postaje, ki so širili lažnive ruske novice in so “kršili načela pluralizma misli.” To je bilo v torek in je v skladu s sklepom Sveta Koordinacijskega radiodifuzije Moldavije. Zlasti so bile kaznovane naslednje tv psotaje: “Praim TV”, ki je posredovala ruski “Prvi kanal” ; TV7 – retranslys: NTV; “RTR Moldova” in “Ren Moldavija”. Svet je še menil, da so informacije, ki jih prenašajo: “Time”, “Danes”, “Vesti” in “Novosti 24″ v skladu z “načeli družbenega in političnega ravnotežja, poštenosti in objektivnosti.” Strokovnjaki so še ugotovili, da “so omenjeni kanali operirali s pomočjo obrekovanja in diskreditacija ter prikazovanja v negativni luči ene strani v sporu, (vlado Ukrajine), večina oddaj je imela močan anti-ukrajinski pogled in vse je odražalo le stališča separatistov.” Ruske novice so, na podlagi ugotovitev moldavski analitikov “zavajajoča in vsebujejo manipulirane besede.Tv slike in zgodbe pripovedujejo javnosti o dogodkih v jugovzhodni Ukrajino, s pomočjo montaže, s pomočjo obrekovanja in žalitev oboroženih sil Ukrajine, ki se širijo sovraštvo do evropskih in evroatlantskih vrednot. Prisotno je širjenje nepotrjenih govoric.” Naštete tv postaje, ki širijo neresnične ruske novice so dolžne, da »začasno ustavijo oglaševanje v trajanju 72 ur.”
Ukrajinska pravda: http://www.pravda.com.ua/news/2014/10/7/7040038/

comments powered by Disqus